Każda firma, czy jednostka utożsamia się z jakimiś wartościami, zachowaniami czy emocjami, które wyróżniają ją na tle konkurencji. Pokazanie tego w sposób symboliczny, wymowny, łatwy do zrozumienia i przyswojenia, pomoże w rozpoznawaniu marki.
Rozpoznawalność to proces, który buduje się na różnych poziomach, a spójne, konsekwentne elementy wizualnie, pozwalają skojarzyć i zbudować więzi z odbiorcami.
W tej sekcji pokażę projekty logo i znaków graficznych, oraz założenia, którymi się kierowałam przy ich tworzeniu.
Znajdziesz tu również spójne serie materiałów reklamowych – layouty i key visuale.
Keep scrolling
Your Hairstyle Natalia
Lokalna stylista fryzur poprosiła mnie o logo typograficzne wraz z artystycznym wizerunkiem kobiety, która ma pojednaj stronie włosy kręcone (jak właścicielka) a po drugiej proste – właścicielka wykonuje zabiegi prostujące niesforne włosy.

ArtTattoo
Lokalny tatuator, poprosił mnie o zmianę znaku swojej firmy na nowocześniejszy. Zaproponowałam logo typograficzne.

ChoColours
Angielski twórca artystycznych czekoladek, poprosił mnie o zaprojektowanie znaku graficznego który będzie mógł umieszczać na pudełkach swoich dzieł. Założenie to wkomponowanie owocu kakaowca w nazwę firmy.


Uzdrowisko Horyniec Hammer Throw Cup
W 2019 roku w Stalowej Woli odbyły się zawody w rzucie młotem, na potrzeby których projektowałam znak graficzny oraz materiały dodatkowe (numery startowe, posty na social media, plakat, banner) Założeniem znaku było skomponowanie rzutu młotem w pełną nazwę uzdrowiska. Na realizację dostałam jeden dzień :/

GM Studio
Golden Movies Studio to firma z Larisy (Grecja) dla której projektowałam nowe logo. Założeniem było połączyć litery G i M, znak gór oraz kolor czerwony w jednym prostym elemencie.



