fbpx

Czy warto inwestować w reklamę?

W natłoku konkurencyjnych firm zajmujących się tą samą branżą, coraz ciężej jest się wybić.

Co zrobić by przebić się przez ten gąszcz konkurencji?

Aby zaistnieć na tle innych przedsiębiorstw, najlepszą opcją byłoby wyjście z autorskim, oryginalnym produktem, który można kupić tylko u Ciebie. Co jednak należy zrobić, gdy jeszcze nie masz pomysłu na coś wyjątkowego?

Trzeba się pokazać!

Odnajdź miejsca, w których Twoi klienci spędzają najwięcej czasu i pokaż im bezpośrednio Twoją firmę. Brzmi oczywiście? 

Twoja reklama może kosztować 0 zł!

Dzięki współczesnym mediom społecznościowym i darmowym aplikacjom (takich jak Canva) możesz stworzyć samemu profesjonalnie wyglądającą, nawet ruchomą reklamę. Do potencjalnych grup odbiorców możesz dotrzeć także za pomocą hashtagów, lub robiąc szczegółową analizę, kto jest Twoim klientem i co go interesuje.

Klienci są nie tylko w social mediach, ale również na forach, blogach, grupach tematycznych czy komentarzach do artykułów, dlatego warto nie skupiać się tylko na jednym sposobie reklamy.

Wystarczy trochę zainteresowania i czasu, a efekt może być lepszy niż kampania marketingowa!

Oddaj swoją firmę w ręce specjalisty

Agencje reklamowe, marketingowe i kreatywne, ze względu na swoje doświadczenie i wiele podobnych przypadków wiedzą doskonale, jakie rozwiązania będą najskuteczniejsze dla Twojej firmy. Pozwoli to znacznie zaoszczędzić czas (a często nawet nerwy). Takie rozwiązanie jednak nie jest darmowe. Koszty reklamy są bardzo zróżnicowane – możliwe jest oparcie się o posiadany budżet lub określenie jego wielkości przy projektowaniu kampanii.

A zatem - czy warto inwestować w reklamę?

Wszystko zależy od tego, ile masz czasu i zapału do szukania klientów na własną rękę. Darmowymi sposobami można zrobić wiele – potrzebujesz jedynie cierpliwości i wytrwałości. Jednak na Facebooku nawet najpiękniejszy profil bez płatnej reklamy jest praktycznie nie widoczny dla nikogo poza tą grupą, która już go obserwuje. Trochę lepiej to wygląda na Instagramie, jednak i tam są ograniczenia w zasięgach (zwłaszcza używając gigantycznych hashtagów).

Inwestując w płatną reklamę, można zaoszczędzić dużo czasu, na który składa się przygotowanie grafik, targetowanie, szukanie odpowiednich miejsc czy poprawne ustalanie budżetu.

Posted in ReklamaTags: